Az elé tévedt Porschét is megette ez a téglatestű Lada - videó
Mondjuk ez a kocka kombi kevesebb, mint öt másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százas tempóra.
Mondjuk ez a kocka kombi kevesebb, mint öt másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százas tempóra.
Újabb fontos rekord dőlt meg a Guinness-rekordok Könyvében, a leggyorsabb hagyományos – légkulcs nélküli – kerékcsere kategóriában. A jelenlegi idő 59,62 másodperc, ami 24,23-mal jobb az eddigi időnél.
Valaki megcsinálta a Hazárd megye lordjai ugratását, csak nem szándékosan.
A Castrol legújabb promóvideójában összekötötték a valóságot a virtuális világgal, így ötvözték az igazi és a szimulátoros vezetési élményt. Jó mókának tűnik.
Ez sem az a tipikus városi koccanásos szituáció, amikor majd rajzolni kell a baleseti bejelenő lapon.
Az 560 lóerős Audi RS6 kombi birtokában valóban megvan a legyőzhetetlenség érzése és a 3.9 másodperces 100-ra gyorsulás tényleg sok mindent megenged. Viszont jól látszik az is, hogy ész nélkül, ez is csak egy buta nagy vas lesz azonnal, amelynek a villamos ellen nincs esélye.
Az ilyen jelenetek mottója: "Miért? A múltkor is működött.” Néha egészen hihetetlen, hogy felnőtt emberek miket tartanak jó ötletnek.
Épül a Tesla új gigalétesítménye Nevadában, ahol az elektromos hajtású autókra szakosodott gyártó a lítium-ion akkumulátorokat gyártja majd. A gyár alig valamivel lesz kisebb a világ legnagyobb gyárlétesítményénél, és 6500 dolgozó vesz majd részt a munkában.
Ahol a rendőrök is Bugattival, McLarennel és egyéb szupersportautókkal járnak, ott nem lepődünk meg azon, hogy éjszaka az unatkozó arab úriemberek kijárnak néha gyorsulgatni az egzotikus autóikkal a kihalt utakra. Ezzel csak akkor van baj, ha mások is vannak az utakon.
Persze őrülten frusztráló, amikor egy felbontott úton csak szakaszosan engedik a forgalmat. Végül is, van egy megoldás, ha az ember elég nagy autóval van, lebontja az akadályokat.
Egy Lamborghini Aventador vált a lángok martalékává nemrégiben Dubajban: a Sant’Agata Bolognese-i márka büszkeségével tulajdonosan az autópályán haladt, amikor kedvenc kocsija egyik pillanatról a másodikra kigyulladt.
Történelmileg igazolt tény, hogy ralizni akkor is lehet, ha esetleg hiányzik egy kerék az autóról. A sportág világnagyságai már több ízben is megmutatták ezt, arra viszont – valószínűleg – még ők sem voltak képesek, hogy kormány nélkül döngessek egy-egy gyorsasági szakaszon.
Nagyban dolgoznak a Bugattinál a Veyron utódján: az Auto Bild című német szaklap a napokban közreadott egy videót egy olyan kezdeti próbamodellről, amelyet már a közúton is használnak.
Még a videót is duplasebességűre gyorsították, hogy elfogyjon a sok ember, akiket a kisteherautóban utaztattak.
Mi lehet mókásabb annál, mint egy Toyota Supra vagy egy Nissan 350Z volánja mögött száguldozni és driftelgetni? Mondjuk az, ha közben egy szexi csaj is ül a jobbegyben…
Számos olyan példát láttunk már arra, amikor az autósok nem figyelnek oda a szirénázó mentőautóra, most viszont egy olyan kivonulást mutatunk meg, ahol úgy tud haladni a mentőautó sofőrje az autósok között, mint kés a vajban. A XIV. kerületi Róna utcából a III. kerületi Kolosy térig nem egészen hat percig tartott a menet.
A texasi közlekedési intézet mérnökei tesztelték az új védőkorlátot.
Egy Nissan 350Z sofőrje gondolta úgy Brazíliában, hogy versenypályának használja a négysávos autópályát.
Nagy csatában alul maradni nem szégyen, de a tuningolt japán sportszedán már a rajtnál felmondta a szolgálatot.
Nem tudni, hogy hol történt, de annyi bizonyos, hogy egy autós fedélzeti kamera minden sofőr legszörnyűbb rémálmát rögzítette. Igaz, ezúttal a gyors helyzetfelismerésnek köszönhetően nem lett tragédia a vége.